måndag 18 maj 2009

Hej bloggen

Nu var det ett tag sen jag skrev.... kanske borde göra någon såndär skitrolig lista. Får se om jag hittar någon :)

ca 2 sekunder senare :P haha här har ni :

BRUKAR DU:


Titta på dig själv i spegeln: Men självklart?

Gnälla: Typ när jag blir less. Hatar att göra enformiga grejer

Skrika: Nja. kanske då jag blir riktigt jävla irriterad.

Sova: Ojämnt...

Ha ångest: Ja.

Skada dig själv med flit: Nej.

Ta mediciner du inte borde ta: Nej, varför skulle jag?

Vilja dö: Jag älskar att leva

Drömma mardrömmar: Ja.

Drömma sexdrömmar: Inte ofta, men det händer

Ta droger: Aldrig i livet.

Försöka vara annorlunda: Försöker inte, jag är ju mig själv

Klä dig i svart: Dystert... kanske nån klänning eller nåt.

Gå till kyrkan: Inte ofta, typ brorsans skolavslutning.

Gå i skolan: Ja, pluggar ju på Me

Röka: Ibland.

Ljuga: Vita lögner möjligtvis.

Hata folk: Näe.. behövs inte. Men man kan ogilla folk däremot :)

Lita på folk: Ja, och ibland är man så förbannat naiv.


VEM

Saknar du: Sally, faktiskt.


Vill du döda: Ingen.

Rörde dig sist: Roger

Vill du slå: Ingen

Vill du kittla: Roger igen, råkade säga att ja är typ kittlig överallt. TJI fick jag :/ :P

Kramade du sist: Roger tror jag..

Vill du prata med: Ingen? tänkte sova efter detta inlägg

Skrek du på sist: Kanske pappa.. :(

Vill du vara som: Jag vill vara den jag är och hitta mig själv.

Sårade dig sist: R.

Vill du bli galet full med: Min gamla underbara klass:)

Gjorde dig riktigt glad senast: Magda, haha.

Fick du sms från senast: Magda :P

Ringde dig senast: Pappa

Är vackrast på jorden: Svår att säga, finns ju några vackra personer på denna jord :)


HAR DU

För många vänner: Man kan väl inte ha för många vänner :D
Förföljelsemani: Näää xD

Tvångstankar: Ibland, men inte ofta.

Färgat håret: Ett antal gånger! Haha

Brutit några ben: Nä...

Några piercings: Nepp, öronen räknas väl inte?

Bra självförtroende: Ibland har jag bra och ibland dåligt, varierar från dag till dag.

Köpt kondomer:

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nepps, kanske i sömnen?

Bjudit ut någon: Haha, tror fan inte det.

Varit kär: JAA :D

Dumpat någon: Ja.

Stulit någonting: Tyvärr..

Lämnat landet: ett antal gånger.

Tuttat eld på nått: Inte vad jag kommer på

Gjort något olagligt: Ja.


HUR

Går du: Vete fasen alltså
Svarar du i telefonen: Antingen Hallå eller Hej det är Linn

Fördriver du tiden: Jadu.. film typ. Om jag har riktigt tråkigt

Mycket pengar har du: typ 300 spänn

Tjänar du pengar: JO

Ofta diskar du: För sällan,

Ofta städar du: Är faktiskt bra på det ;p

Många stör du dig på: Jo..

Ofta träffar du din familj: Nåra gånger i veckan

TROR DU

Att du kommer bli något: Jaa, jag är ju redan något :)
På gud: Njaa..., inte direkt

På rymdvarelser: Huhh, nää. Vågar inte tro på dem

Att folk tycker om dig: Ja :)

På ett liv efter detta: Kanske

Att fiskar kan tänka: Kanske, man har ju hört talats om gudfiskminne :P

Att du kommer leva länge: Jag hoppas det, bara jag får vara frisk och så :)


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar