fredag 22 maj 2009

Ett tidsfördriv att dö för




Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska ledsen faktist.
Favoritgodis: Gillar typ allt godis, bara det är gott.
Är det nåt du absolut inte äter: Kommer inte på något, men pölsa är fan i mig äckligt.
Kläder just nu: Leggins, grön långskjorta
Musik just nu: Leave my man alone - Miss Li
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70-talet kanske?
Sommarplaner: Hoppas på ett jobb, annars mycket kärlek och sol.
Fisk eller badkruka: Haha, hatar ju kallvatten, men jag skulle tro att jag är mer en fisk
Längd och vikt: 166.2 cm, väger 55 kg
Favoritväder: Sommar!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Solskyddsfaktor, Roger och en kniv
Spelar du nåt instrument: Sjunger, har spelat piano förut.
Morgon- eller nattmänniska:Beror på, om jag får sova eller inte.
Sparare eller slösare: Slösare, big time. Skäms fan
Vem är viktigast för dig: Roger Markström
Bästa film: Oj, senaste filmen jag såg var ialalfall Smala Sussie, eller var det Fröken Sverige?
Tror på liv på andra planeter: som sagt, jag är livrädd för aliens. betyder fan inte att dom finns för den delen! Ifall dom gör det! DIE
Kommer du ihåg din första kärlek:
Haha.. nä kanske var det Emely M:s storebror.
Älskar du henne/honom fortfarande: Känner honom inte ens :O xD
Har du några homosexuella vänner: Ja det har jag
Tror du på mirakel: Jag vet inte riktigt, man kan ju alltid hoppas på att bra saker händer.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja. det tror jag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja,
Ser du på kärleken som ett misstag: Nä., men vissa vill man faktiskt helst glömma.
Hur många barn har du, vill du ha: 2, tänk er smärtan å klämma ut dom!
Bio eller promenad: Beror på, men jag gillar promenader mer faktikst.
Är du kittlig: Jaaa :( tyvärr så berättade jag det för Roger
Snarkar du: Typ xD
Stjärntecken: Tvilling
Rädd för insekter: Ja USCH
Äckligaste insekten: Alla äckliga larver och spindlar.
Största svaghet: Är för snäll
Det här är jag bra på: Jag är bra på att bry mig om andra,
Bästa bok: I taket lyser stjärnorna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Näe, helst vill jag rädda hela världen och ta hand om alla misskötta vovvsingar.
Vad vill du jobba som: Nåt kreativt
Chips, morötter eller godis: Beror på, just nu gillar jag inget av det.
Pizza eller hamburgare: Pizza, en och annan kycklingburgare har väl gått ner.
Skriver du dagbok: Näe, när jag var jätteliten så gjorde jag det
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans: Kanske, har funderat på det där med tatuering. Men jag vet inte riktigt om jag vill ha någon. Vill inte ha nån jävla piercing.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ser förjävligt ut, men när jag väl städar är det jävligt fint.
Gungar du på stolen: Näe, förut gjorde jag det.
Skulle du någonsin få för dig att: vaad?
Hur är din drömtjej/kille: Han har jag redan.. och han är helt underbar.
Hur många syskon har du: En bror, Alexander
Vad är du mest rädd för: Att bli lämnad ensam, har blivit de allt för många gånger att de blivit en fobi. Hatar att vara själv. Tänker så himla mycket då. Och det är skit.
Är du rädd för blod:Nej, men jag tycker stora köttsår är skitäckligt.
Saltar du på maten: Som fan!
Gillar du att sjunga: Älskar att sjunga.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: Estetisk musik, älskar musik. Musiken är mitt liv, antar jag., Var ju det förut iaf.
Brukar du sola: Hela tiden!
Vad gör du om du får hicka: Bryr mig inte så hårt.
Röker du: Nej.
Snusar du: Näe... gjorde förut, snus är så jävla äckligt.
Kaffe, te eller inget: Te
Har du en besatthet: Vet inte., får för mig konstiga saker ibland.'

inside out you make me wanna shout!


xoxo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar