tisdag 3 februari 2009

Jahapp.. nu är man hemma.

Min dag har inte vart så himla rolig alls, eller den har inte vart dålig utan bara tråkig.

Vaknade och duschade och allt sånt och sen tog jag mig till skolan där ja hade världens segaste lektioner typ, sen for jag till lägenheten och hämtade lite saker och sen fick jag spendera resterande timme med att vänta på bussfanskapet som aldrig kom, eller den kom till slut men då är det ju förstås jävligt svårt att ta sig iväg också då det är en massa gymnasiebarn som ska med och kommer springandes i sista minuten fast bussfanskapet står kvar!

Så då missade jag förstås 3 bussen till Ersmark! Så jag fick vänta, åkte tillslut med 15:45 bussen och var i stallet vid halv typ. Där gjorde ja inte mkt mer än att springa runt med Delirious och Hector i manegen och nu är jag hemma.. Faan så skönt! Väntar bara på att Daniel ska höra av sig :)

Gör han inte det snart så går jag och lägger mig tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar